dari angan-angan tercipta mimpi... dari mimpi mula mengorak usaha..dengan izinNya,usaha membuahkan jaya... .

Friday 17 January 2014

Antara Kimchi Family Vs Ariana Rose

salah satu 'penyakit' baru yg melanda saya ialah menonton drama, tak kira mana-mana saluran pun...akhirnya saya 'hook' dgn citer kimchi family, TV2 sebelum hantar anak-anak sekolah...maklumlah, hurray-hurray 2-3 thn ni...erk.....

petang, sambil main masak-masak, terpandang citer TV3 (kot), tayangan wajib tonton bibik, Ariana Rose...lepas habis citer( adoi, poning den tengok) 'Playboy itu suami ku....' dan lain-lain citer yang sewaktu dengannya.....jalan citer sama jer, saya rasa penyakit ni lepas 'kejayaan' citer 'Sebenarnya saya isteri dia' kot.......

 aduh ariana rose, hang ni menambahkan koleksi citer merendahkan martabat pompuan ......baik akak tengok kimchi family, dapat tengok pemandangan korea yg cantik,sejuk...jalan cerita tentang keluarga, perjuangan, kasih sayang, kental jiwa , keras semangat tapi halus hemahnya.........rasa nak pegi jer makan kat restoran tu....kimchi godul........cubalah sutradara, suterateruna, suterajanda, suteraduda dll  kat mesia ni buat citer berfaedah....orang korea lebih 'islami' banding orang mesia yg rata-rata pelakonnya muslim kan.....

itulah story akak petang ni.....gerem aku tengok budak ariana rose sama adam ni....tapi pikir balik, abih, dah sekerip dia camtu ....apa ke der......









 
jangan pening layan kak jemah dik non, jom layan Nenek juara gelek hindustani ni....

No comments:

Post a Comment